اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده ویدیو گل دوم استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نمره ضعیف گوش شکسته‌ها در جام تختی پخش زنده بازی نساجی و فولاد لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جام در راه استادیوم آزادی + ویدئو
سرخط خبرها

ساعت بازی چلسی و لیل| ورود شیر‌های استمفورد به لیگ قهرمانان

  • کد خبر: ۹۹۹۷۵
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
ساعت بازی چلسی و لیل| ورود شیر‌های استمفورد به لیگ قهرمانان
دور یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ امشب با ۲ مسابقه پیگیری می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری دو بازی دیگر پیگیری می‌شود و چلسی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان لیل فرانسه است و بانوی پیر در اسپانیا باید به میهمانی ویارئال برود.

چلسی – لیل / ساعت ۲۳:۳۰

تساوی عجیب مقابل زنیت، چلسی را مجازات کرد تا در گروهشان دوم شوند؛ ولی این مجازات خیلی زود تمام شد، چرا که قرعه خوبی به آن‌ها خورد و مقابل صدرنشینی قرار خواهند گرفت که آن چنان رقیب بزرگی برایشان به شمار نمی‌رود.  لیل اخیرا پیشرفت کرده و در یازده بازی اخیرش فقط دو شکست داشته، ولی تیم رده یازدهمی لیگ یک فرانسه قطعا سطح پایین تری نسبت به یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر انگلیس دارد. با این حال لیل نشان داده است که در اروپا قابل پیش بینی نیست و نتایج خوبی می‌گیرد. قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا در دو بازی مقابل لیل دو برد داشته است.

حضور بازیکنان واکسینه نشده چلسی برابر لیل

دولت فرانسه پیش از این اعلام کرده بود که هیچ فردی بدون تزریق واکسن کرونا اجازه حضور در خاک این کشور را نخواهد داشت. همین موضوع باعث شد که توماس توخل در مصاحبه‌ای در ماه گذشته میلادی نسبت به در اختیار نداشتن برخی از بازیکنان که واکسن کرونا را تزریق نکرده اند و مشکلاتی که این اتفاق برای آن‌ها به همراه خواهد داشت، ابراز نگرانی کند؛ اما اخیرا قوانین در کشور فرانسه مورد بازبینی قرار گرفته و سختگیری‌های قبلی از میان برداشته شده است تا بازیکنان واکسینه نشده چلسی به حضور در دیدار برابر لیل امیدوار باشند.

ویارئال – یوونتوس / ساعت ۲۳:۳۰

برای یوونتوس شاید این بهترین قرعه بود. آن‌ها در نهایت صدر جدول گروه را با وجود شکست چهارگله مقابل چلسی از رقیب گرفتند و حالا باید با تیم سیزدهم لالیگا روبه رو شوند. اِمری در لیگ اروپا نشان داده که استاد بازی‌های حذفی است. یوونتوس هم در فرم فعلی آسیب پذیر خواهد بود؛ البته این احتمال وجود دارد که آلگری تیمش را در ژانویه تقویت کند. یوونتوس شاید در نیم فصل دوم تیم بهتری باشد. در هر صورت تیم پرستاره تری مثل یوونتوس از زیردریایی زرد برای صعود شانس بیشتری خواهد داشت.

بحران در خط دفاعی یووه و خط حمله ویارئال

دردسر‌های تیم فوتبال یوونتوس برای بازی خارج از خانه اش برابر ویارئال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دوچندان شد. این تیم که دو مدافع میانی اصلی اش، جورجو کیه لینی و لئوناردو بونوچی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، حالا یکی از مدافعان میانی ذخیره اش دانیله روگانی را هم از دست داده است.

روگانی حین گرم کردن برای بازی جمعه شب در دربی تورین دچار مصدومیت عضلانی شد و نتوانست به میدان برود. مصدومیت او، اما شدیدتر از آن است که اجازه دهد این بازیکن ایتالیایی همراه با بانوی پیر به اسپانیا سفر کند و احتمالا آلگری جای او را با دانیلو پر خواهد کرد.

دربی تورین، اما یکی دیگر از بازیکنان یوونتوس را نیز خانه نشین کرد. پائولو دیبالا اگرچه برخلاف روگانی به میدان رفت، اما او هم در جریان بازی دچار مصدومیتی شد که اجازه نداد در زمین بازی دوام بیاورد. جرارد مورنو، مهاجم ویارئال، نیز قطعا بازی امشب را از دست خواهد داد. به گزارش سایت یوفا، این مهاجم وسط بیست ونه ساله پس از مصدومیت از ناحیه مچ پا دست کم به مدت سه هفته از میادین دور خواهد بود و به این ترتیب او دیدار با یوونتوس در لیگ قهرمانان را از دست داد.

او قبلا به مدت ۳۵ روز بین اواخر اکتبر و نوامبر به دلیل همان مصدومیت از میادین دور بود. بعد از اینکه او در بازی مقابل رئال بتیس لنگ لنگان بازی کرد، تست‌ها آسیب جدی را رد کردند، اما انتظار می‌رود مورنو بازی‌های بزرگ مقابل رئال مادرید، گرانادا، اسپانیول و یوونتوس را از دست بدهد. این ضربه سنگینی برای ویارئال است، زیرا مورنو با یازده گل و چهار پاس گل در نوزده بازی، بهترین گل زن این فصل آن هاست و نبود او در دیدار با یوونتوس تأثیر خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->